reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Branislav Bajus

Branislav Bajus

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Príležitostný cestovateľ, ktorý hľadá skutočný život obyčajných ľudí. Albert Camus: "Každá minúta života má v sebe vlastnú hodnotu zázraku." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Narýchlo vo Viedni

Branislav Bajus

Narýchlo vo Viedni

Takmer 2-miliónová rakúska metropola má čo turistom ponúknuť. Toto mesto som si zamiloval hneď od prvej chvíle. Leží tak blízko Slovenska a predsa je to iný svet...

  • 20. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 949x
  • 2
Rakúsko je lyžiarskym rajom

Branislav Bajus

Rakúsko je lyžiarskym rajom

Len pár hodín pohodlnej cesty diaľnicou z Bratislavy a človek sa môže kochať nádherou rakúskych Álp. Do cieľa neďaleko Salzburgu som prichádzal skoro ráno a vychutnával som si pohľad na majestátne končiare v celej svojej kráse. Akurát začalo svitať a po nočnej jazde sa predo mnou otváral malebný kraj.

  • 27. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 006x
  • 2
Kostolík svätého Michala Archanjela v Dražovciach

Branislav Bajus

Kostolík svätého Michala Archanjela v Dražovciach

Kto má rád historické architektonické pamiatky staré tisíc rokov, nemusí chodiť ďaleko. Jednu takú poznám aj u nás na Slovensku. Nachádza sa len kúsok od Nitry na výbežku pohoria Tribeč. Ocitáte sa na malebnom mieste, ktoré očarí každého. Je to skromné miesto a dýcha hlbokou históriou. Vrelo odporúčam navštíviť zaľúbeným párom, ale i rodinkám s deťmi, ale pozor na výšku, možné pošmyknutie, nepozornosť a pád z vyvýšeniny dole...

  • 26. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 223x
  • 8
Krátke potulky Wadowicami a kráľovským Krakovom

Branislav Bajus

Krátke potulky Wadowicami a kráľovským Krakovom

Za necelý deň som videl to, čo som chcel vidieť a určite som v Poľsku nebol naposledy. Táto krajina nie je len o známych trhoch, ktoré najviac lákajú Slovákov, ale má oveľa väčšiu škálu na spoznávanie. Wadowice a Krakov na mňa zapôsobili príjemným dojmom a odporúčam ich navštíviť každému.

  • 20. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 374x
  • 12
Trenčiansky hrad

Branislav Bajus

Trenčiansky hrad

Tento hrad upúta návštevníka už z diaľky svojim majestátnym vzhľadom. Keď k nemu prichádzate, cítite ako na Vás dýcha história. Keď z neho odchádzate, máte chuť sa tam opäť niekedy vrátiť...

  • 12. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 055x
  • 1
reklama
Fanatizmus smútku v KĽDR

Branislav Bajus

Fanatizmus smútku v KĽDR

Dňa 17. decembra 2011 svet opustil nenávidený aj milovaný diktátor Kim Čong-Il. Severokórejci sa utápajú v slzách, i keď tie slzy veľmi nevidieť. Čo skutočne znamená smrť tohto vodcu pre Severnú Kóreu?

  • 28. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 6
Cintorín Rozália

Branislav Bajus

Cintorín Rozália

Život človeka je krásny a treba si ho vážiť. Až keď sa zamyslíme nad jeho priemernou dĺžkou, vtedy si človek uvedomí skutočnú hodnotu každej chvíľky, každej prežitej minúty, dňa, resp. týždňa.

  • 17. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 872x
  • 2
Boris, si najlepší

Branislav Bajus

Boris, si najlepší

Hádajte, ktorého som teraz myslel.:) Častokrát sme už o ňom počuli, či už v televízii alebo v rozhlase,... či už v knihách alebo osobne. Mám na mysli práve jeho, ktorý ma budí do ďalších cestovateľských plánov a experimentov!

  • 21. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 311x
  • 2
Jednoduchým krokom a ste tam!

Branislav Bajus

Jednoduchým krokom a ste tam!

Nenápadná slovenská dedinka na Gemeri ponúka viac ako si myslíte... Moje oči si prišli na svoje a už dávno som si tak vnútorne neoddýchol ako práve tam.

  • 5. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 666x
  • 2
Abruzzo som si zamiloval - Taliansko 2010, časť III.

Branislav Bajus

Abruzzo som si zamiloval - Taliansko 2010, časť III.

Otváram oči a budím sa... Z malého okienka na mna vykúka abruzzské ranné slnko. Viem, že to nie je sen, ale krásne prebudenie do nového dňa. Čaká ma náročný deň plný turistiky a večerný presun do hotela v mestečku Chieti (neďaleko Pescary), kde zotrvám ďalšie dve noci.

  • 15. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 762x
  • 5
reklama
Tajomné Abruzzo - Taliansko 2010, časť II.

Branislav Bajus

Tajomné Abruzzo - Taliansko 2010, časť II.

Abruzzo nie je len L´Aquila. Je to nádherný kraj, kde si človek skutočne oddýchne od typického mestského zhonu, nadýcha sa zdravého horského vzduchu, príde na iné myšlienky a zamyslí sa nad pravým zmyslom života.

  • 14. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 854x
  • 3
Zničená L´Aquila - Taliansko 2010, časť I.

Branislav Bajus

Zničená L´Aquila - Taliansko 2010, časť I.

Je sobotňajšie skoré ráno (cca 6:00 hod.), ja sedím na viedenskom letisku a netrpezlivo čakám na odlet do Ríma.

  • 13. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 049x
  • 3
Mesto veľkých kontrastov alebo celkom fajn zážitok

Branislav Bajus

Mesto veľkých kontrastov alebo celkom fajn zážitok

Už ako stredoškolák som si zvykol čítať cestopisy väčšinou v knižnom vydaní a musím povedať, že som bol nimi neustále fascinovaný, pretože som si potichu predstavoval aké by to bolo, keby som bol v koži autora na konkrétnych miestach, ktoré opisuje v danej knihe.

  • 17. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 525x
  • 18
reklama
SkryťZatvoriť reklamu