reklama

Boris, si najlepší

Hádajte, ktorého som teraz myslel.:) Častokrát sme už o ňom počuli, či už v televízii alebo v rozhlase,... či už v knihách alebo osobne. Mám na mysli práve jeho, ktorý ma budí do ďalších cestovateľských plánov a experimentov!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Haffkrug, Nemecko
Haffkrug, Nemecko (zdroj: Branislav Bajus)

Práve som dočítal "Posledný Tam Tam". Áno, je to zrejme naozaj posledný Tam Tam od autora Borisa Filana, i keď pevne verím, že časom pribudnú ďalšie knižné kúsky od tohto cestovateľa. Aj preto často snorím v kníhkupectvách a doslova prahnem po nájdení jeho novej knižky. Som nadšený jeho písaním a opismi z miest, ktoré navštívil! Vždy sa teším, keď začnem čítať jeho knihu, pretože ma čaká virtuálne cestovanie s príchuťou mojej dobrodružnej fantázie a to mi robí doslova dobre.

Obrázok blogu

Mám rád knihy a Boris Filan vo svojich knižných tituloch zobrazuje obyčajného človeka, ktorý väčšinou sám putuje po nepoznaných kútoch našej Zeme. Tie jeho zážitky stoja fakt za to a častokrát sa sám pristihnem ako sa počas čítania začnem s chuťou smiať ako napr. pri potápaní v Tichom oceáne na Havaji alebo pri odháňaní podgurážených Nemcov na Hvare alebo v Bruseli vo vlaku...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boris má v sebe zvláštnu charizmu človeka, ktorého takmer nič nerozhodí, aj keď ani jeho netreba veľmi dráždiť.:) Píše svojským spôsobom humoru a cestovateľského ducha určite nezaprie! Je to Pán Cestovateľ a takých nadšencov veľmi obdivujem. Niekedy si predstavujem, že je to môj otec a ja som jeho virtuálny syn, ktorý neviditeľne kráča popri ňom a na cestách mu nosí kufor.:)

Obrázok blogu

Ak sa raz dostanem na môj dlho snívaný Nordkapp alebo do Vladivostoku, určite mu odtiaľ pošlem pohľadnicu.:) Boris, veľa šťastia pri ďalšom cestovaní!

Branislav Bajus

Branislav Bajus

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Príležitostný cestovateľ, ktorý hľadá skutočný život obyčajných ľudí. Albert Camus: "Každá minúta života má v sebe vlastnú hodnotu zázraku." Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu